PostgreSQL a JDBC

Milan KUNDRAT mkundrat na penguin.cz
Středa Březen 26 21:25:37 CET 2003

Dobry den,

Ospravedlnujem sa ak je to OT, ale mam taky problem. Mam Debian Woody 3.0,
postgresql z distribucie 7.2.1, jdk 1.2.2 a stiahol som zdrojaky pgsql 7.2.1
a skompiloval som iba jdbc driver a dal ho do adresara, kde mam a.java a
exportol som
export CLASSPATH=.:postgresql.jar

tu je a.java
import java.sql.*;
public class a {
  public static void main (String[] argv) {
    String errorCode = "";
    Connection con;
    try {
      Class.forName ("org.postgresql.Driver");
      con = DriverManager.getConnection("jdbc:postgresql:minis"
,"dakto","heslo");
      con.close ();
    }
    catch (SQLException e) {
      errorCode = "sql vynimka";
    }
    catch (ClassNotFoundException e) {
      errorCode = "nenaslo driver";
    }
    System.out.println (errorCode);
  }
}

preklad bol bez problemov a vysledok je takyto.
mino na minulik:~/compile/java/pokus7-jdbc-postgresql$ java a
Exception in thread "main" java.lang.NoSuchMethodError
        at org.postgresql.Driver.connect(Unknown Source)
        at java.sql.DriverManager.getConnection(DriverManager.java:512)
        at java.sql.DriverManager.getConnection(DriverManager.java:172)
        at a.main(a.java:8)

Sedel som nad tym uz dost dlho a neviem v com je chyba. Neviete mi niekto
poradit?

dakujem
--
Milan KUNDRAT