Export z Oracle

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Úterý Květen 6 10:45:32 CEST 2003

SKOKAN Radek napsal(a):
> potreboval bych prenest strukturu DB z jednoho Oracla na jineho. Potrebuji
> tam mit vytvareni vsech tabulek, pohledu, indexu, uzivatelu, granty, ...
> proste vsechno. Neni to  export cele instance, jen casti, kterou bych mohl
> urcit vyjmenovanim schemat nebo tablespacu, ve kterych objekty lezi (tedy
> krome uzivatelu). Hraju si s prikazem exp, jenze stale nenalezam, jak
> dumpnout i vytvareni vsech uzivatelu a podobne. Jde to nejak? A jeste bych
> byl nejradeji, kdyby se nevytvarel binarni soubor ale citelny SQL skript.

No, nedavno jsem to delal pres ten exp/imp.
Jedina zrada, ze to nechtelo zalozit ty uzivatele, ty jsem musel
nabouchat rucne, pak jim to uz hesla/prava nastavilo.
Nedelal jsem to selektivne, ale kopii vseho. Vyjmenovat jen neco
jde omezit i u importu.
Jen se mi ten nastroj jevil dost line, zvlaste pak import,
a to v nekterych tabulkach bylo jen par radku, sotva 25000000.

	Majkl