Oracle: date - date

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Listopad 7 13:40:48 CET 2003

Ladislav Pavlič wrote:
: Dobry den,
: nevim, ze by nefungovalo date - date, výsledkem je desetinne cislo,
: které udava rozdil ve dnech.
: Nebo je to nejaky slozitjsi ci jiny pripad?
:
: Mate mne to, ze pisete, ze výsledkem ma byt interval. Mozna jste mel na
: mysli něco jiného, nez co jste napsal?? :-))

declare a date; b date; c interval; begin a:=sysdate; b:=sysdate-1; c:= a-b;end;

hlasi u "c:=" expression is of wrong type.

Popis je na

http://download-west.oracle.com/docs/cd/B10501_01/server.920/a96540/sql_elements2a.htm

(je tam tabulka pro typy datetime/interval a jejich vzajemne operace.
U datetime-datetime je tam poznamka (a) ktera rika, ze pro date to nefunguje).

-Y.

|  I actually have a lot of admiration and respect for the PATA knowledge  |
| embedded in drivers/ide. But I would never call it pretty:) -Jeff Garzik |