Oracle: date - date

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Listopad 10 18:12:46 CET 2003

Honza Pazdziora wrote:
: On Mon, Nov 10, 2003 at 10:44:52AM +0100, Jan Kasprzak wrote:
: > Ladislav Pavlič wrote:
: > :   c := (a-b) DAY TO SECOND;
: >
: > 	Jo, tohle funguje (stejne jako pretypovani na timestamp).
: > Ja jsem se ale ptal nikoliv jak to udelat (to uz mam), ale jestli
: > nekdo netusite, co mohlo vest Oracle k tomu, aby vyraz typu date - date
: > nebyl definovany, zatimco timestamp - timestamp ano?
:
: Ale on date - date definovany je, a to jako float, ve dnech. Takhle je
: to tam uz hodne hodne dlouhou, zatimco typ timestamp je vec velmi
: nova.
:
	A proc mi to teda pise ze to nejde? A proc i v dokumentaci pisou
ze to nejde?

-Y.

|  I actually have a lot of admiration and respect for the PATA knowledge  |
| embedded in drivers/ide. But I would never call it pretty:) -Jeff Garzik |