Database link (Re: ORACLE archivne logy (2))

Kluvanek Martin kluvanek na tesnet.cz
Pátek Říjen 17 10:58:56 CEST 2003

Jan Serak wrote:
> nemely sanci zaregistrovat, ze spolupracuji ;-) a z jedne data cetl, v
> druhe je menil. Celkove zrychleni behu ulohy bylo asi 25x, takze i kdyz
> programovat v OCI neni zadna havaj, tak se to vyplatilo.

Ties som mal ideu ze by sa dal v ORA ASI vytvorit nejaky objekt, ktory bude furt
nazive a v temporary pameti bude drzat taketo prevadzkove blbiny, lenze na to si
vobec netrufam- ako s nim komunikovat?

To su uz mozem rovno spravit daemonka ktory pobezi na servri, kde je ten ORA a
ten bude poskytovat tuto informaciu.... :-)
Pripadne nepouzivat vobec ziadnu databazu a naprogramovat to v MS Basicu.. ;-)

--
Martin Kluvanek
ved.odd. vyvoje (head of development department)

Prazska 597
674 01 Trebic
Czech republic
tel:568 8384 28  (+420 5688384 28)