Database link (Re: ORACLE archivne logy (2))

Jan Serak sherry na pikebo.cz
Pondělí Říjen 20 07:43:13 CEST 2003

Kluvanek Martin wrote:
> Pokial by som si dal tu pracu a vyrobil 2 databaze a v tej druhej mal
> vsetko bez logovania,
> procesy, ktore casto zapisuju do tychto nelogovanych tabuliek by
> pristupovali do tej nolog databaze
> a tie ostatne, ktore k tomu pristupuju len sporadicky by mohli
> pristupovat cez link (vacsinou len na citanie).
> Bol by to nejaky vykonnostny alebo iny problem?

Odpoved bych rozdelil na dve casti:

- roztrzeni existujici databaze do dvou: pokud mate dost pameti pro
pokryti rezie druhe instance, tak to vyjde nejhur nastejno; naopak si
muzete pomoci, napr. v pripade, ze HLAVNI databaze ma velkou
sort_area_size apod. a parametry te DRUHE jsou male, pak prihlasovani
zapisujicich procesu bude rychlejsi; rozhodne to ale vyladte tak, aby
stroj neswapoval!

- pouziti databazoveho linku: tuto vec jsem naposledy pouzil v Oracle7 a
nakonec, jak jsem psal, od ni utekl; s db linky v Oracle9i nemam
absolutne zadnou zkusenost. Muzu jen strilet na slepo, protoze je mozne,
ze mouchy z Oracle7 jsou jiz odstraneny, ale stejne tak dobre tam mohou
dosud byt.

Drzim palce a se zkusenostmi se, prosim, podelte.

Jan Serak