Konverze datoveho typu money (PGSQL)

Horák Daniel horak na sitmp.cz
Pondělí Říjen 20 12:39:24 CEST 2003

> Mam dva problemy s datovym typem money (SUSE 8.2 PGSQL 7.3.2).
>
> Mam tabulku ktera obsahuje atribut typu money a v dokumentaci
> jsem si pozde precetl, ze je to nedoporucovany typ, takze
> potrebuji zmenit datovy typ tohoto atributu na jiny. Bohuzel
> jsem mi to nedari, jelikoz jsem neprisel na to jak pretypovat
> tento typ na typ numeric.

To je problem s neexistenci konverznich funkci. Zkusil bych cestu pres
integer nebo float - tedy pretypovani napr.
money_attr::integer::numeric. Interne je money implentovan jako int4,
kdy se pocita na "centy".

> Druhy problem, ktery neni podstatny je, ze pri formatovani
> v selectu se cena formatuje jako 'Kc105,5' coz je
> dost podivny format.

To je prave ukazka, proc je nedoporucovany ;-) Proste neumi spravne
pracovat s "locale". Kdyz se nahradi Kc za $ a carka za tecku, je to OK
;-)

			Dan