Oracle FgetAttr

Úterý Říjen 28 10:21:18 CET 2003

On Tue, Oct 28, 2003 at 01:33:45AM +0100, Kluvanek Martin wrote:
> Pomooooc. Uz som z toho Oracle cely deprimovany....
> Oracle 9i pod WIN NT 4.00 WS pripadne WIN2000

Nechci znit nezdvorile, ale proc mate pocit, ze svet bude takovy,
jaky si ho predstavujete, a ne takovy, jaky je a jak ho popisuje
dokumentace?

> Ked ale
> fname='\adr\qq.txt'
> a subor presuniem naspat o uroven vyssie (do adresara, kam ukazuje
> DIR='POKUS')
> tak to hlasi ze '\adr\qq.txt' existuje i ked to je vlastne v 'qq.txt'
> Je vlastne jedno ci tam tie lomitka mam alebo nie, vzdy sa to diva ako keby
> nic okrem mena suboru (bez adresarovej cety) nebolo zadane.
> Proste to ten fgetattr vyseparuje meno subora bez cesty a zbytok zahodi...
>
> Stejne sa tvari i utl_file.fremove a predpokladam, ze i Frename

No a? Tak to tak proste je. Ona to popisuje i dokumentace:

	location	Directory location of file.

	filename	File name, including extension (file type),
			without directory path. In Unix, the filename
			cannot end with /.

Dokumentace UTL_FILE nespecifikuje, co se stane, pokud zavolate ten
program v rozporu s tim, co je napsano jako korektni volani. Holt Vase
verze orizne jakykoli adresarovy balast a vezme si z toho filename
pouze jmeno souboru. Nedivil bych se, kdyby dalsi verze toto nedelala
a rekla, ze ve jmenu souboru nemate co mit lomitka ci padajici
lomitka, a kdyby jeste dalsi verze smazala vsechna data a prebootovala
system.

Dokumentace rika, ze location je adresar a filename jmeno souboru.
Davejte tomu takove hodnoty, jake jsou podle dokumentace ocekavane.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.