Oracle- Check datetime

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Říjen 29 08:27:25 CET 2003

On Tue, Oct 28, 2003 at 10:08:18AM +0100, Honza Pazdziora wrote:

> Ano. Check je statické omezení kladené na hodnoty v tabulkách. Oproti
> tomu trigger Vám dovoluje vrátit chybu při akci nad daty. To že Vy
> víte, že funkce sysdate je monotónní, ještě neznamená, že to ví
> Oracle, a taky to neznamená, že se najednou nestane, že někdo bude
> chtít ta data naimportovat do databáze, kde bude sysdate o tři roky

 IMHO  todle oduvodneni  ze starany  Oracle dost  kulha. Resit stav  kdy
 system neodpovida podminkam nutnym k provozovani nejake aplikace/dat na
 teto urovni  je podle mne  hloupost. Ostatne dotycny by se  pri exportu
 tech dat o nesplnene podmince urcite dovedel.

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/