Oracle- Check datetime

Kluvanek Martin kluvanek na tesnet.cz
Středa Říjen 29 10:24:51 CET 2003

Honza Pazdziora wrote:

> Proste constrainty (foreign, check, domena) beru jako deklarativni
> popis tech dat. Pokud mi nekdo da popis tech relaci, tak pak ocekavam,
> ze nasledna data budou ta omezeni splnovat. Nyni i v budoucnu.
> No jiste. Trigger jsou dodatecne operace pripojene k nejake inicialni
> akci. Zatimco check je popis dat.
Pokial sa na to ldivam takto, tak je vsetko OK.
Ale minimalne ja som sa na to tak doteraz nedival.

Navyse predsa i check mozem za provozu menit, alebo nie?
Potom by sme boli presne tam, kde s triggerom. To ze je nejake obmedzenie v
CHECK neznamena, ze vsetky data ho splnuju...
?????

> Ano, bylo by fajn, aby Oracle rozpoznal, ze pokud je
>
> 	check (vlozeno < sysdate)
>
> splnen ted, tak pro funkci sysdate, ktera je neklesajici, bude toto
> omezeni splneno i pokazde do budoucna. Nicmene mi neprijde nijak
> microsofti, nechutne ci zavrzenihodne, pokud se dodavatel softwaru
> rozhodne, ze takto komplexni test, ktera ty situace rozlisi,
> implementovat nebude. Zvlast kdyz triggerem dosahnu stajneho efektu.
To uz sme vyriesili, moja chyba, v DOC to je, nenasiel som to....

--
Martin Kluvanek
ved.odd. vyvoje (head of development department)

Prazska 597
674 01 Trebic
Czech republic
tel:568 8384 28  (+420 5688384 28)