MySQL ve vice instancich

Úterý Září 16 15:55:44 CEST 2003

On Tue, Sep 16, 2003 at 03:47:19PM +0200, Bc . Radek Krejča wrote:

> Ted dost dobre nechapu, ten prvni vypis byl z meho pocitace, kde bezi
> mysqld jen jednou a obcas mi slitne a restartuje se s tim, ze krici v

No, zkusil jste tam dat ps axm? To mysql tam bezi "jednou", ale jako
jeden proces, s nekolika thready. To m Vam ty thready ukaze.

> logu (pripojim nakonec). To druhe bylo z Linuxoveho serveru, mysqld
> bezi asi v 8 instancich, predpokladam, ze se pouziva vzdy ta nejmene

Zadne instance v MySQL nejsou. Jsou to thready jednoho procesu. A holt
je ten system takovy, ze Vam je ve vypise ps ukazuje hned vsechny,
aniz byste si o to musel rikat.

> A nyni slibena hlaska z logu:
>
> 030915 11:30:52  mysqld restarted
> /usr/local/libexec/mysqld: ready for connections
> mysqld got signal 11;
> This could be because you hit a bug. It is also possible that this binary
> or one of the libraries it was linked against is corrupt, improperly built,
> or misconfigured. This error can also be caused by malfunctioning hardware.

Pustte tam pres not kompilaci jadra nebo neco podobneho, s nejakym
make -j neco. S nejvetsi pravdepodobnosti mate vadnou pamet.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.