snecek

Adam Rambousek xrambous na fi.muni.cz
Pondělí Duben 12 16:39:25 CEST 2004

> Ja myslel (myslim), ze jsme si ji nechali....
> I v tom text je to do poloviny, viz druha cast 4. odstavce.

Tak mas pravdu. Holt jsem zil, az do dnesniho dne v bludu :))

3/1993 Sb. o státních symbolech České republiky
§ 4

                            Státní vlajka

     (1) Státní vlajka se skládá z  horního pruhu bílého a dolního
pruhu červeného, mezi něž je vsunut žerďový modrý klín do poloviny
délky vlajky. Poměr šířky vlajky k její délce je 2:3.

--
Adam Rambousek
email: xrambous na fi.muni.cz   www: http://adamovy.cestiny.cz