Dotazovaci plan PostgreSQL

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Úterý Duben 6 10:40:48 CEST 2004

	Ano to vim, ten distint jsem tam explicitne uvedl schvalne,
abych zmylil planovat a donutil ho delat jeste jedno Unique, ktere ale
nic nestalo (tim se domnivam, ze se provedl jen nejaky test a nikoli
fyzicky distinct)...

> ... ale nevim, jestli odpovidam na to, na co se ptate. ;-)

	Castecne ano (je otazkou, zda-li PostgreSQL skutecne v
optimalnim pripade udela misto sortu hashovani...), me spise slo o to,
ze Sort je obecne draha operace (jak casove, tak pametove - to nemusi
byt tak markantni) a je s podivem, ze se "zbytecne" dela 2x po sobe na
jiz setridenem vysledku - to je gro meho dotazu - proc to nepozna... (a
tim udela vysledny dotaz 2x drazsi v tomto pripade)