posledni automaticky generovany id a prenositelnost

Michal Hlavac hlavki na medium13.sk
Úterý Srpen 10 10:36:08 CEST 2004

Jan Serak wrote:
  > Mejme priklad (na jednotlivych radcich naznacen casovy prubeh provadeni
> prikazu):
>
> Session #1                Session #2

nie je to nepouzitelne... stacilo by to spravit, ako som pisal...
napriklad, pokial by som chcel zistit id posledne pridaneho zaznamu do
tabulky... currval() mi vrati posledny moj, ale nie posledne realne
pridany... ja som sa v sybase ASA stetol s @@identity, kde to bola
globalna premenna...

kazdpadne som spravil chybu ja... Je to per session a tym padom tam
naozaj nie je problem...

hlk

--

[ miso hlavac ][ hlavki na medium13.sk ][ http://www.medium13.sk ]