Postgresql - vystup z db ve win1250 - vyreseno

Jiří Drašnar drasnar na mineral.cz
Úterý Únor 3 10:01:20 CET 2004

Nainstaloval jsem linux a naimportoval data ze souboru v 8859-2. Neprovedl
jsem pred tim initdb. Muze to byt tim?

JD

> 	To je pitomost, tedy aspon kam moje pamet saha ma kazda databaze
nastaveno kodovani - bud stejne jako defaultni pro cely datastor (initdb)
nebo pri vytvoreni konkretni databaze via with encoding...