Ceske razeni v PgSQL

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Čtvrtek Únor 12 09:56:11 CET 2004

pokud to prekousete do ascii, tak Vam to cesky radit nebude, ledazebyste
si napsal funkci, ktera by nahrazovala ch na hz, atd, a to mi prijde dost
hrozny reseni. U postgresu doporucuji podivat se z jakym locales byla
vygenerovana tmplate0, resp. jake locales ma uzivatel postgres, kdyz
spoustite initdb

Pavel Stehule