Ceske razeni v PgSQL

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika na pel.br.ds.mfcr.cz
Středa Únor 18 07:45:59 CET 2004

> jenomze k tomu musite mit roota nebo postgres. Mam
> nainstalovanou 7.5,
> takze netusim jestli nasledujici dotaz zafunguje na 7.3. U mne lze
>
> intra=# SELECT name, setting from pg_settings where name like 'lc%';
>     name     |   setting
> -------------+--------------
>  lc_collate  | cs_CZ.latin2
>  lc_ctype    | cs_CZ.latin2
>  lc_messages | cs_CZ.latin2
>  lc_monetary | cs_CZ.latin2
>  lc_numeric  | cs_CZ.latin2
>  lc_time     | cs_CZ.latin2
> (6 řádek)

	Taxem to zkusil a vybehlo mi :

    name     | setting
-------------+---------
 lc_messages | cs_CZ
 lc_monetary | cs_CZ
 lc_numeric  | cs_CZ
 lc_time     | cs_CZ
(4 rows)

Parametry lc_collate a lc_ctype tam vubec nejsou, je to ten problem?

	A jeste doplnujici dotaz, kodovani databaze mame UNICODE, bude to
spravne radit, kdyby bylo nastavene lc_collate=cs_CZ? Nebo to musi presne
odpovidat a kdyz mam DB v LATIN2, tak musi byt lc-collate=cs_CZ.latin2,
kdbych ji mel ve WIN1250 :-O, tak musi byt lc_collate=windows1250 a jinak to
nepujde? A UNICODE ma proste smulu?
	V locales se moc nevyznam a nevim, co mam vlastně po providerovi
presne chtit, aby to cestinu radilo spravne.

	Diky,

			Ales Zika
			CSE Spoje Pelhrimov

			http://results.cz