insert delayed v mysql

Ondrej Koala Vacha koala na vju.cz
Čtvrtek Únor 19 17:04:08 CET 2004

On Thu, 19 Feb 2004, Karel Zak wrote:

>  Jsou tydle tabulky transakcni? Asi ne.

Ne nejsou, nekolikrat jsem to u dotycneho overoval. Netransakcni, ani
nepouziva lock tables.

>  A co treba index a jeho soucasne pouzivani jak selectem tak tema co
>  ho modifikuji?

Mhm, to neni spatny napad, ale i v mem zkusebnim pripadu se v tom dlouhem
selectu pouzival tentyz klic (id vety) ktery se insertem menil, tedy se
pridavalo. Ale overim. -- Zminovany problem je takovy, ze 0-30 lidi neco
posila
pres www rozhrani databaze - insert/update/delete a DB samotna dela nejake
selecty. A obcas se stane, ze jeden z klientu na minuty(!) vytuhne. Siti
by to byt nemelo, je to z mistnosti do mistnosti, a deadlock jaksi nema
kde nastat.

s pozdravem
--
Ondrej Koala Vacha