insert delayed v mysql

Pátek Únor 20 11:04:11 CET 2004

On Fri, Feb 20, 2004 at 10:15:11AM +0100, Ondrej Koala Vacha wrote:

> Asi si nerozumime. Ano, Adelton psal o tom, ze pulka insertu projde a
> pulka ne. Jasne, tady uznavam, ze jsem to spatne napsal - zde opravdu

Ne, ja jsem psal, ze v prubehu zpracovavani insertu muze probihat
select. Je nepripustne, abyste v tom selectu videl prvni pulku ve
stavu pred provedenim insertu a druhou ve stavu po provedeni insertu.
Da se to resit dvema zpusoby: pomoci multiversion control, tedy
transakce -- v jednu chvili je uchovavano vice verzi tech samych zaznamu
a kazda session muze videt neco jineho, v MySQL tabulky InnoDB a
BerkeleyDB, nebo pomoci zamku.

> Ale neni problem pri zpracovavani jednoho selectu davat inserty, z nichz
> nektere select precte a jine nikoli. Tim se sice dostane konzistentni stav

Ruzne inserty samozrejme ano. Ale ne pulku insertu (insert select muze
insertovat vice nez jeden zaznam).

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, large Web systems, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.