Jak na browse velke tabulky v sql ?

Michal Samek spec_list na tony.cz
Pátek Únor 20 15:09:46 CET 2004

V Pá, 20. 02. 2004 v 14.02, Jan Serak napsal:

> Predne: kdyz ma tabulka 150000 zaznamu (trosku maly pocet na velkou
> tabulku, kterou uvadite v subjectu, nechybi tam 3 nuly? ;-)
> a chcete prohlizet jeji obsah, tak je asi blbost poslat na server dotaz
> SELECT * FROM tabulka (i kdyz i to si lze predstavit napr. na urovni
> Oracle Call Interface).

:) Ne ja nechci brat rozum do zadne hrsti, chci pouze dosahnout stejne
fukncnosti, na jakou jsou uzivatele zvykli. Proste to tak je. A 150000
zaznamu mi pripada jako dost na to, abych je nedrzel v pameti gui
objektu. Klidne jich muze byt vice, jde mi o princip. A take pozadavek
na jejich prubeznou aktualizaci je proste fakt, toto je zrovna misto,
kde chci videt ziva data (drobne zpozdeni nevadi). Ze je blbost to
natahovat cele najednou tvrdite vzapeti i vy. Jde mi opravdu o to, jak
se v sql dosahne pozadovane funkcnosti, ovsem opravdu se vsim - zmena
setrideni bez ztraty pozice, inkr. vyhledavani atd. Moc nerozumim, co
jste se mi snazil sdelit...

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>