pgsql 7.4 a nefungujici schemata

Martin Caslavsky mcaslavsky na macroware.cz
Neděle Únor 22 14:32:55 CET 2004

Dobry den,

mam problem s PostgeSQL 7.4.1 instalovanym z deb balicku na
http://people.debian.org/~elphick/debian/dists/woody/main/binary-i386/misc/
Predtim jsem mel nainstalovanou 7.2, tu jsem odinstaloval a vymazal všechny
adresare postgresql z /var, /usr a vsude, kde jsem si jenom vzpomnel.

Jde o to, ze když uzivatelem postgres vytvorim schema, tak schema vidi pouze
tento uzivatel a nikdo jiny.

template1=# create database uzivatel;
CREATE DATABASE
template1=# create user uzivatel with password 'uzivatel';
CREATE USER
template1=# create schema authorization uzivatel;
CREATE SCHEMA

\dn -- vypise mezi schematy "uzivatel"
Stejne tak
template1=# create table uzivatel.t (i int);
CREATE TABLE

Pokud se ale prihlasim jako "uzivatel", tak ve vypisu \dn schema "uzivatel"
není a
uzivatel=> create table uzivatel.t (i int);
ERROR:  schema "uzivatel" does not exist

Zkousel jsem vsechno smazat, znova nainstalovat, znovu vytvorit
dataspace,...

Hodne zvlastni je, ze když jsem ty stejne balicky nainstaloval na jiny
stroj, tak se tam tohle zvlastni chovani nevyskytovalo.

                             Martin Caslavsky