Jak na browse velke tabulky v sql ?

Jan Serak sherry na pikebo.cz
Pondělí Únor 23 10:36:38 CET 2004

Michal Samek wrote:

> No prave, ted uz se opakuji, psal jsem, ze toto lze jedine v pripade, ze
> fetchnu cely rozsah zobrazovanych dat, a to zase nechci kvuli jejich
> rozsahu. Je to o par radku niz :) A navic, nac mam potom databazi, kdyz
> musim rucne neco hledat ve vysledku?

Databazi tu mate od toho, aby obsahovala data a "odpovidala" na "dotazy"
uzivatele nebo aplikace, ale rozhodne nevznikla jako podpora pro "psani
GUI".

Z diskuse jsem vyrozumnel tomu, ze chcete napsat aplikaci, ktera
umoznuje presne stejne nerozumny styl prace, jako aplikace stavajici.
Pak si ovsem musite polozit otazku, zda bude mit tato aplikace vubec
nejaky prinos pro uzivatele.

Byt ve Vasi pozici, nejspis bych se snazil uzivatele presvedcit o tom,
ze nemaji hledana data vyhledavat ocima v nejakem seznamu, ale hlavou -
chtit po pocitaci pouze tu podmnozinu dat, ktera se vejde na jednu
obrazovku a pritom bude obsahovat hledana data.

Pokud se toto nepodari, pak nema smysl prechazet na technologii, kde se
velmi tezko implementuje zvykove chovani predchozi aplikace.

Jan Serak