PostgreSQL a temporary tabulky a trideni

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika na pel.br.ds.mfcr.cz
Čtvrtek Únor 26 07:17:44 CET 2004

> Takze jo. Sedl jsem a napsal to, vysledek je, ze
>
> test=# select name from tst order by nls_string(name, 'en_US.UTF-8');
>    name
> ----------
>  chrt
>  hrnec
>  japonec
>  Japonec
>  Japonsko
>  japonsky
>  japonský
> (7 rows)
>
> test=# select name from tst order by nls_string(name, 'cs_CZ.UTF-8');
> [...]

	No jasne, sem s tim !!!
	Pred par tydny jsem si tu stezoval, ze mi databaze u providera na
webu blbe tridi cestinu a z reakci tak nejak vyplynulo, ze mam nejspis
smulu...

			Ales Zika
			CSE Spoje Pelhrimov

			http://results.cz