PostgreSQL a temporary tabulky a trideni

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Únor 26 15:48:08 CET 2004

On Thu, Feb 26, 2004 at 03:38:25PM +0100, Horak Daniel wrote:

> Tom Lane uz se ozval a trochu to zdrbnul ;-)

 Jo, ten clovek nedokaze nikdy prekvapit, ze by na necem neco nenasel...
 :-)

 Pokud by  nekdo udelal rychlostni  testy s tim jak  moc je v  te funkci
 drahe setlocale(), bylo by to fain. Ja jdu domu.

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/