problem se selectem z vice tabulek

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Čtvrtek Leden 29 09:51:00 CET 2004

mozna jsem slepy, ale alias pom3 tam vubec nemate definovany. Navic kvuli
titulum si delat ciselnik mi neprijde az tak prakticke. Bohate staci
kontrola v CHECK. Nehlede na to, ze neresite situaci Ing. Mgr. Blahnik,
Phd. Csc, atd. - Muzete pouzit JOIN misto vnoreneho dotazu. Nastrel:

SELECT k.klient_id, a.titul, k.jmeno, b.titul
  FROM klienti k
    JOIN tituly a ON k.titul_pred = a.id
    JOIN tituly b ON k.titul_za = b.id;

atd.