Diakritika (kodovanie v Postgrese)

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Středa Červenec 7 11:00:21 CEST 2004

Hloupe se zeptam, podporovala locales win1250? Dokud PostgreSQL pouzivala
locales, tak tam duvod byl. Win verze locales nepouziva, takze by tam snad
zadny problem byt nemel. Uz jsem se stoural. Snad by stacilo jen trochu
poupravit jeden hlavickovy fail

Pavel