Diakritika (kodovanie v Postgrese) Solved?

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Čtvrtek Červenec 8 12:32:53 CEST 2004

On Thu, 8 Jul 2004, Pavel Janoušek wrote:

> [...]

Tak beru zpet. Na win32 je treba pouzit win1250 encoding. Pokud vytvorim
databazi s latin2 kodovanim, tak nezafunguje š, ž, zacne delat problemy.
Omlouvam se za mystifikaci. Jeste minuly tyden win32 verze byla funkcni
s latin2, a win1250 jsem tam nedostal. Po aktualizaci uz, jak se zda, tak
nikoliv. Takze zatim

Na win32 pouzivejte 1250

Jestli budu mit o vikendu cas, tak se podivam do zdrojaky co se tam deje.