Diakritika (kodovanie v Postgrese) Solved?

Čtvrtek Červenec 8 13:42:55 CEST 2004

On Thu, Jul 08, 2004 at 12:04:04PM +0200, Pavel Stehule wrote:

> to tu nejcastejsi tema. Ale budu jim moci rict a pripadne nekam do README
> napsat, ze pokud chteji 1250 na linuxu, tak si maji stahnout jeden nebo
> kolik souburku od nekud, a provest ty a ty kroky. Nehlede na to, ze na

Zpusob fungovani, instalace a konfigurace locales se na ruznych
un*xovych systemech i na ruznych distribucich jednoho systemu dosti
vyrazne lisi. Aby to bylo neco vic nez jednoucelovy cesky bastl, tak
byste to musel dostat do standardnich distribuci vsech systemu.
Zacinat s tim v roce 2004 mi neprijde jako stastny napad, ale jinak,
proti gustu ...

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, large Web systems, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.