ORA - temp tabulka viditelna pro vsechny..???

Kluvanek Martin kluvanek na tesnet.cz
Středa Březen 3 20:32:35 CET 2004

Zdar pani.
Stale mi to vrta hlavou a nenapada ma ziadne rozumne riesenie, nenapadne nahodou
niekoho z vas?
Potrebujem mat tabulku, ktora by pri update negenerovala zaznamy do archivneho LOGu.
Vobec si nerobim naroky na to, aby sa obsah (prinajhorsom i struktura)tabulky
zachoval pri pade databaze.
Dokonca by som mohol i tolerovat to, ze sa pri restarte ORACLE zacne s prazdnou
tabulkou (pripadne by sa naplnila nejakymi preddefinovanymi zaznamami)

Zatial viem len o takom rieseni, ze by museli bezat 2 instancie oracle z ktorych
jedna by mala uplne vypnutu archivaciu archivnych logov (prinajhorsom i tak, ze
budem adresar s arch.logmi periodicky mazat).
Podla mna je nemozne vypnut archivaciu pripadne smerovat ju selektivne do ineho
adresara len pre jednu tabulku z celej DB.
Nevyhoda:potreba velkeho mnozstva pamate pre 2 instancie ORACLE a pravdepodobne
neunosne vysoka rezia pri zapise z jednej DB do druhej a potom zas citanie
...(asi cez database link)

Nedal by sa vytvorit nejaky package ktory by si hodnoty drzal napriklad v pamati
a poskytoval by nejake metody na pristup a manipulaciu hodnot inym sessions?
Ale i keby to fungovalo, tak som si nie isty, ze to bude fungovat pretoze do
toho zasahuje i aplikacia, ktora bezi cez ODBC :-(((
A neviem, ci sa z odbc da nieco take vyprovokovat...

--
Martin Kluvanek
ved.odd. vyvoje (head of development department)

Prazska 597
674 01 Trebic
Czech republic
tel:568 8384 28  (+420 5688384 28)