PgSQL a ceske trideni (ja vim, FAQ) ;-)

Václav Ovsík vaclav.ovsik na i.cz
Úterý Březen 23 12:53:04 CET 2004

On Tue, Mar 23, 2004 at 11:05:13AM +0100, Petr Vejsada wrote:
> Nicmene pokracuji v patrani a zjistil jsem na pokusnem pocitaci (kde
> je stejny OS i database jako na tom ostrem, a to Slackware 9.1), ze
> unicode mi nefunguje vubec. Tedy initdb -E unicode, create database
> test with encoding 'unicode', import a nasledny select da uplne stejne
> blbe vysledky.
>
> Tak jsem zkusil dle dokumentace k PostgreSQL
>
> locale -a
>
> a unicode nikde nevidim. Jestli tomu dobre rozumim, znamena to, ze
> Slackware unicode nepodporuje a tedy nemohu unicode pouzit ani
> v PostgreSQL ?

> [...]

No, neznam Slackware, ale rekl bych, ze to bude jako na Debianu Woody.
Tedy ten ma glibc (libc6) 2.2.5 a tam se locale generuji.

zito na bobek zito $ cat /etc/locale.gen
cs_CZ ISO-8859-2
cs_CZ.UTF-8 UTF-8
en_US ISO-8859-1
en_US.UTF-8 UTF-8
bobek:/iczca-icz# locale-gen
Generating locales...
  cs_CZ.ISO-8859-2... done
  cs_CZ.UTF-8... done
  en_US.ISO-8859-1... done
  en_US.UTF-8... done
Generation complete.

A uz mate locale cs_CZ.UTF-8 :-)
Tak si to zkuste nastavit a s timhle locale znovu vygenerovat PostgreSQL
cluster. (zrejme vam pak pochopitelne nepujde trideni v databazich
s kodovanim latin2 - s tim pocitejte :-)
Pak bude asi lepe mit vsechno v jednom kodovani.

--
Zito