Ako bezpecne killnut konekt do DB

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Pondělí Květen 17 12:33:48 CEST 2004

	Tak moment, nejprve tvrdite, ze otvirani je resene na APLIKACNI
urovni, ale v zapeti tvrdite, ze na SYSTEMOVE (Tomcat). To nejde
dohromady...

	Vezmu-li tedy, ze konexi otvira skutecne Tomcat ("systemova"
uroven) z duvodu sdileni konexi mezi sessions (i kdyz stale nechapu,
proc by nemohl byt connection pool v ramci application context), zeptam
se tedy - a jak ma Tomcat poznat, ze uz muze sdilenou konexi do databaze
zrusit? Reknete mu to na aplikacni urovni, nebo ma pockat na timetout
(mate nastaveny, pokud ano, jak?)? Tech problemu/otazek je povicero,
takze jednoducha odpoved neexistuje a kristalove koule dosly...:-)

> Mozno ze je to naky bug v tomcate, ktory este nie je

	Nemyslim si, je to tak bezna logistika, ze by se na to jiste
DAVNO doslo...

> Ide mi o to ci sa da poslat nejaky signal procesu (cez ps aux
> viem zistit
> cislo procesu)
> aby sa ten proces zrusil a pri tom ostatne otvorene konekty by to
> nenarusilo.

	??? Pokud proces ma prideleny nejake systemove prostredky, pak
je bud na nem nebo na OS, aby pri ukonceni procesu uklidil (mel by
proces, ale zname to, ze...<g>). Takze pokud sdili prostredky s nekym
jinym, nemuze je uklidit ani on ani OS, protoze prostredky dostal
prideleny (!) JINYM procesem => je potreba bud instruovat tento proces
nebo ho zabit a nechat na OS, aby uklidil, vice moznosti neexistuje.