Stromova struktura

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Úterý Květen 18 10:23:25 CEST 2004

On Sat, May 15, 2004 at 03:17:58PM +0200, Michal Hlavac wrote:

> tak sa mi podarilo vygooglit nasledovne:
> http://morgankelsey.com/code/multi-threaded_board/
>
> je to IMHO velmi elegantne riesenie pre data typu forum...

Ovsem pokud to dobre ctu, tak to neumoznuje hezky prohledat / vypsat
pouze podcast threadu.

Obecne mi prijde nejjednodussi se vedle te zakladni tabulky udelat
druhou, kde se pomoci triggeru (v PostgreSQL mozna budou stacit rule)
bude vytvaret tranzitivni obal te podrizenosti. Takze pro kazdy
prispevek jeden select vrati vsechny nadrizene a druhy vsechny
podrizene, s pouzitim indexu a bez rekurze.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, large Web systems, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.