instalace oracle na Linux

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Středa Září 29 10:36:36 CEST 2004

Novák Jiří napsal(a):
> Po spusteni instalace oracle na debian linuxu vypsal instalator
> nasledujici hlacku:
>
> Checking installer requirements...
>
> Checking operating system version: must be redhat-2.1, UnitedLinux-1.0
> or redhat-3
>                                      Failed <<<<
>
> Jelikoz se mi nechce verit ze bych oracle nenainstaloval na Debianu,
> chci se zeptat na jakych distribucich provozujete oracle a jake verze
> serveru.

RH7.3, Oracle 9i2

echo "Red Hat Linux release 2.1" >/etc/redhat-release

Pak ta kontrola projde a pojede to dál. :-)
Ale očekávejte tunu dalšíc problémů s knihovnama a linkováním
(aspoň na 9i to tak bylo), ale všude po internetu se válí
příslušné howto.

> Toto byla verze 10g pro linux,  ale  netrvam na instalaci teto verze.
> Predem mnohokrat dekuji.

Apropo, pokd do googlu dám hledat "oracle 10g install debian",
tak první odkaz je toto:
http://www.togaware.com/linux/survivor/Oracle_10g.shtml
:-)))

	Přeji příjemnou zábavu,