Dotaz na HW databazoveho serveru pro webove aplikace

Jiri Danek paruzek na centrum.cz
Pondělí Duben 18 15:03:36 CEST 2005

Dobry den,

rad bych vyuzil prilezitosti a zeptal se sirsiho fora na zkusenosti s HW
databazovych serveru pro potreby webserveru(Linux + Apache + PHP).

Jde mi o hardware databazoveho serveru pri nasledujicich vstupnich
parametrech:
- cca. 100 000 requestu/den pripadajici jen na PHP skripty, pracujici s
db-serverem (spicka od 8-mi do 15-ti hod)
- PHP aplikace obsluhujici CMS (vice cteni, sem tam update/insert)
- cca. 5 GB prenesenych dat webserverem za den
- SW db Postgres 7.4.x ci spise 8.x na Linuxu
- predpokladem je, ze za rok se hodnoty cca. zdvojnasobi(navstevnost)

Dekuji za jakekoliv tipy/postrehy/zkusenosti.
--
Milan Jelinek