counter v insert into ... select

Ondrej Koala Vacha koala na vju.cz
Čtvrtek Duben 21 17:55:30 CEST 2005

On Thu, 21 Apr 2005, Honza Pazdziora wrote:

> Delate cisla dokladu? Asi pred rokem tady kolem toho bezela celkem
> dlouha diskuse.

Ne, tak ciselna rada slouzi k pozdejsimu trideni. Jinymi slovy si takto
chystam trideni pro jednotlive sloupce.

> Nebo si udelate vedle pomocnou tabulku seq (id integer not null),
> pred zapocetim prace udelate update seq set id = 1 a v tom triggeru
> budete delat
>
> 	select id into new.b from seq;
> 	update seq set id = id + 1;
>
> coz ma ale neprijemnou vlastnost, ze muze bezet jenom jeden takovy
> insert v jednom okamziku. Coz by se dalo obejit tak, ze by ta seq
> mela jeste jeden sloupec na id tohoto behu.

Ja chci mit ale jenom jeden prikaz insert into...select. Asi jsem to
zapomnel zduraznit. Jiste ze by nebyl problem tam vlozit nuly a pak dalsim
update to precislovat.

--
Ondrej Koala Vacha