Insert/update

Zdenek Janis Zdenek.Janis na brajan.cz
Středa Leden 26 10:46:44 CET 2005

Hmm :-) To by Vam libilo, ze?
Bohuzel to neumi (zrejme) ani PG 8.0 a nebo jsem na to jeste neprisel,
me by se to hodilo take. Napr takove coalesce ma libovolny pocet
promennych, ale jeste jsem to nepotreboval natolik abych po tom nejak
extra patral.

Nastinte konkretni problem, urcite to pujde resit se soucasnymi moznostmi.

Jak uz bylo zmineno tusim i reseni za pomoci triggeru, ale stale to bude
pro konkretni tabulky.

Ted me napada, ze by slo (MOZNA) pouzit varchar[] (pole varcharu) a
dynamicka tvorba SQL:
http://www.postgresql.org/docs/7.4/static/plpgsql-statements.html#PLPGSQL-STATEMENTS-EXECUTING-DYN

Takze nejake moznosti jsou :-)

--