FW: Castecne OT postgresql + rychlost

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Úterý Březen 8 11:33:15 CET 2005

Ani nic spatne delat nemusite. Jen se presvecte, zda-li Vam nepomuze
vacuum analyze, a vacuum. Jinak zrovna SELECT min(cokoliv) je v PostgreSQL
celkem dost pomala zalezitost. Zkuste SELECT time FROM tab ORDER BY time
LIMIT 1; Snad to pomuze.