Dotaz na české řazení u PostgreSQL 7.3.X

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Úterý Říjen 25 14:31:30 CEST 2005

	Zdravím,

	mám stroj s WhiteBox 3.0 (RHEL3) a na něm standardně rozhýbaný
distribuční PostgreSQL.

	initdb byl podle všeho s en_US.UTF-8, posléze byla importovaná
databáze v LATIN2.... přes psql zjistím následující parametry...:
\l
   Name    |  Owner   | Encoding
-----------+----------+-----------
 xxxxx     | xxxxx    | LATIN2

show all;

 client_encoding                | LATIN2
 DateStyle                      | ISO with US (NonEuropean) conventions
 lc_messages                    | cs_CZ
 lc_monetary                    | cs_CZ
 lc_numeric                     | cs_CZ
 lc_time                        | cs_CZ
 server_encoding                | LATIN2

přesto mi to řetězce řadí nějak následovně:

Bednařík
Březina
Brandštetr
Ducháček
EGP INVEST
Čepková

apod.

Jako by to vůbec na ty české znaky nebralo ohled a řadilo to až od těch
následujících...:-0

PS: Systémový LANG=en_US.UTF-8 - se stejým je spouštěn postgmaster v
/etc/init.d/rhdb

	Co změnit aby řazení bylo korektní? Instalace ani data nejsou moje,
kdyby bylo po mém, všechno by bylo v UTF-8 a bylo by po problému...:-(

Ing. Pavel Janoušek
technická podpora

E-mail: janousek na fonet.cz
FoNet, spol. s r.o.