Prevod dat mezi verzemi MySQL

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Pondělí Duben 3 19:05:53 CEST 2006

Zdar

>   Pres mysqldump vydoluji data, ktera jsou v kodovani iso-8859-2.
>   Jenze je proste nedokazu dostat do mysql 4.1 tak, aby byla citelna
>   diakritika. Cpu to tam pres prikaz
>
>   mysql -u root -p otrs < otrs.sql

Pridam jednu usmevnou historku ohledne konverze dumpu. Pracoval jsem s
databazi, ktera mela data v win1250. Databaze sama byla nastavena na
latin1. Ve chvili, kdy jsem se snazil korektne provest dump do latin2, tak
se, logicky, kodovani rozhodilo. Doporucuji se podivat na dump, overit si
citelnost z^ s^ - zjistit v jakem kodovani mate dump a pak pomoci iconv
jej prevest do ciloveho kodovani.