Prevod dat mezi verzemi MySQL

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Středa Duben 5 19:35:08 CEST 2006

> prostuduj iconv a mysql man.
> u mysql-4.1 se definuje character set na urovni db.
> Nastav si u [mysqld]
> character-set-server            = win1250
> default-character-set           = win1250

Ano, tak by tomu byt melo. Jake kodovani se ale skutecne pouzilo je
otazkou :-). Celkem casto jsem se setkal (nastesti uz uvedomelost stoupa),
ze databaze byly v def. kodovani (vetsinou latin1) a data budto v latin2
nebo win1250. Pokud netridite, a nedelate upper, lower, toascii konverze
na urovni databaze, tak Vam aplikace muze nekolik let bezet v pohode.
Narazite az ve chvili, kdy se snazite data dostat ven. Tahle opicarna byva
duvodem vetsiny problemu s diakritikou pri dumpu databaze.

Pavel