ANNOUNCE: PostgreSQL wiki

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Pondělí Duben 10 11:53:02 CEST 2006

Dobry den,

urcite jste si vsimli, ze postgresql,ok.cz neni jiz delsi dobu
aktualizovan. Vloni na podzim jsem zacal uvazovat o prechodu na wiki. Par
mesicu mi trvalo nalezeni hostingu, kde by mela wiki bezet, takze se
prechod dost protahl. Nyni je wiki +/- dokoncena a je dostupna na adrese
http://postgresql.interweb.cz/index.php/ .

Puvodni web obsahoval odkazy na radu clanku, ktere vysly o postgresu behem
nekolika poslednich let. Rada techto clanku je jiz neaktualni, a na
nektere clanky nemam autorska prava, takze je nemohu umistit na wiki.
Jestli mate k dispozici kvalitni text, a myslite si, ze by bylo
stalo za to je publikovat, prosim, ozvete se mi. Nechci suplovat funkci
portalu, nechci tu zakladat dalsi portal. Nyni wiki obsahuje mnou psanou
dokumentaci aktualizovanou pro verzi 8.1.

Je samozrejmosti, ze uvitam jakekoliv pripominky a namety, takze pokud si
muzete vyhradit cas, navstivte wiki a otestujte ji. Rad bych 1. kvetna
rozhlasil zanik postgresql.ok.cz a existenci postgresql.interweb.cz

Dekuji
Pavel Stehule