Vycisteni DB session

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Pátek Únor 17 14:20:23 CET 2006

On Fri, 17 Feb 2006, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> 	Se stejným problémem se potýkám v JDBC a recyklací... - zkoumal jsem
> i vnitřnosti implementací DB poolingů a v podstatě mi z toho vychází závěr,
> že jsou jen dvě cesty, ale ani jedna nic moc:
>
> - na recyklaci se vykašlat (- režie)
> - dávat si setsakramentský bacha, jak s konexí nakládám v aplikaci (*)
>
> (*) To mimo jiné znamená všudě řádně commitovat, odrolovat transakce, jinak
> po úpadku konexe budeme v p...; na začátku po  získání konexe nic
> nepředpokládat, ale vše si nastavit na hodnoty, jaké chci dále očekávat
> [...]

Naprosto souhlasim. Stejny problem jsme resili s Apachem a PHP. Pokud mate
v poradku aplikaci, tak vsechno funguje jak ma. Nekdy da ale praci, dostat
aplikaci do takoveho stavu. V PostgreSQL se skoro rok vede diskuze o
prikazu RESET CONNECTION. Pravidelne ji oteviraji lidi, co pisi java
driver, a mam pocit, ze se zatim nikam nedostali.

Pavel