zavirovana, zaspanovana konference

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Pondělí Leden 9 08:34:50 CET 2006

On Mon, Jan 09, 2006 at 07:00:13AM +0100, Pavel Stehule wrote:
> Zdravim
>
> Prosim spravce konference o nasazeni antiviru, antispamu do konference.
> Proste s tim neco udelejte. Je pravdou, ze tu je trochu, dost mrtvo, ale
> prislo by mi skoda, celou konferenci rusit.
>
> Nevsiml jsem si, ze by tu behem poslednich dvou mesicu proslo neco jineho
> nez viry, spamy, nebo reakce na ne.
>
> S pozdravem
> Pavel Stehule

No, tak když už jsme u těch off-topic diskusí: ono by bylo samozřejmě
úplně nejlepší, kdyby ty Vaše skvělé antivirové programy neposílaly
nesmyslné hlášky lidem, kteří jsou sice uvedení jako odesílatelé, ale
s tím původním emailem nemají nic společného.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, large Web systems, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.