SEIKO 80 Kolon /136 kolon yazıcıda MUTHİŞ FİYAT 99 / 1690 Euro

=?windows-1254?q?SEIKO_TURKIYE-KAB=DDM_ELEKTRONIK_ seiko.kabim na yahoo.com.tr
Pondělí Říjen 9 14:21:04 CEST 2006

SEIKO SP-2400 Nokta vuruşlu yazıcı
Rakipleriyle aynı özelliklere sahip %40 DAHA UCUZ
80 kolon-300 cps-9 pin - Seri&Paralel
Ekim kampanya Fiyatı:  99 euro+kdv
Tüm ofis faturalama- yazım ihtiyaçlarınızı çok ucuz tüketim malzemesi ile giderebilirsiniz.

SEIKO BP-9000 Plus Line Printer,
Rakipleriyle aynı özelliklere sahip %50 DAHA UCUZ-Günde 4000 sayfa fatura baskı imkanı.
136 kolon-1008 cps-24 pin-500 milyon karekter kafa ömrü-40 milyon karakter şerit ömrü
Ekim kampanya Fiyatı : 1.690 euro+kdv

ÜRÜN GÖRÜNTÜ ve ÖZELLİKLERİ İÇİN: www.kabim.com.tr

Her iki ürün için Referanslar:
Koçbank
Ziraat bankası
arçelik
Hedef Ecza depoları
Selçuk Ecza depoları
Aras kargo
Türk Telekom
Ülker şirketler grubu
Belediyeler
İgdaş
TAV yapı sanayi

Kampanya ARENA Bilgisayar tarafından da yürütülmektedir

KABİM ELEKTRONİK
SEIKO Türkiye Distribütörü
0 216 523 48 03
www.kabim.com.tr

mail listemizden çıkmak için remove yazıp   info na kabim.com.tr