Odhlaseni

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Sobota Červen 3 14:02:18 CEST 2000

Dobry den
Ja jsem se neodhlasoval a prispevky mam zaplacene.
Viz:
Vážený člene,
Vaše platba z 2000-05-03 za rok 2000 byla připsána na náš
účet. Tím se stáváte právoplatným členem CZLUGu pro rok 2000.

Protože jste požadoval zaslání daňového dokladu, tento Vám byl
současně zaslán, pokud nedorazí do 14 dnů, informujte nás.
Prosim opravte chyby ve Vasem programu pro operace nad databazi
a zaradte mne zpet.
Dekuji
Daniel Prynych