ANNOUNCE: C knihovna podobna DBI v Perlu

Pátek Srpen 27 13:58:46 CEST 1999

> Podle mne je ODBC zbytecne slozite, API od DBI je pro praci s DB servery
> idealni.

> Nejaky ekvivalent DBI pro programovani v C jsem bohuzel nenasel.

No, kazda databaze ma svuj vlastni zpusob prace z C. Vy byste
potreboval nejake API, ktere by je vsechny zastresovalo. To, ze DBI se
jevi jako rozumna uroven abstrakce, je IMHO dano mimo jine tim, ze je
to API z Perlu, ktery Vam dovoli o nekterych vecech proste nepremyslet.
V C ale spoustu tech veci resit musite -- uz treba jenom typy, coz
jsou v Perlu pokazde skalary.

Co presne je na ODBC prilis sloziteho? Ve srovnani s tim, ze mate
podporu vsech databazi v podstate zadarmo? Resp. predpokladate, ze
Vase API bude mozno pouzit s jakymkoli ODBC zdrojem, abyste vyresil
problem s nedostatkem driveru?

 make vmlinux.exe			-- SGI Visual Workstation Howto
 I just got back from my vacation -- sorry for possibly delayed answer.