SOS - chyba postgreSQL

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Prosinec 2 18:14:06 CET 1999

On Thu, 2 Dec 1999, Milan Kylar wrote:

> Dobry den!
>
> potrebuju poradit, nejak se mi porusila databaze.
>
> Zkusil jsem provest VACUUM, ktere se povedlo az
> napodruhe po schozeni Apache a databaze porad hlasi:
>
> Warning: PostgresSQL query failed: ERROR: IndexSupportInitialize:
> corrupted catalogs
> Pritom kdyz si ji vypisu primo pod Linuxem, tak se tvari OK.

Zkuste ten index smazat. Udelat vacuum a pak to znova naindexovat.

Nebo uplne nejlepsi je vydumpovat (pg_dump) tu DB do souboru pak ji
smazat v PgSQL a zase ji tam nahnat (pgsql dbname < file).

Ta hlaska je fakt nepekna, co jste te DB udelal? :-)

Karel Zak <zakkr na zf.jcu.cz>              http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

Docs:        http://docs.linux.cz                    (big docs archive)
Kim Project: http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/kim/        (process manager)
FTP:         ftp://ftp2.zf.jcu.cz/users/zakkr/        (C/ncurses/PgSQL)