SOS - chyba postgreSQL

Milan Kylar milank na uo.fairnet.cz
Pátek Prosinec 3 11:15:49 CET 1999

Dobry den!

> Zkuste ten index smazat. Udelat vacuum a pak to znova naindexovat.
Ja jsem zadny index nepouzival, protoze jsem ho zatim nepotreboval.
Tabulky mam provazane pres OID.

2. VACUUM hlasilo, ze zaznamy opravilo. Zjistil jsem, ze po VACUUM
vadila konstrukce "date(publikovat)", kde publikovat je format datetime.
Ted uz to chodi, ale pri zappisu noveho clanku do db to zase pise
tuhle hlasku.

> Nebo uplne nejlepsi je vydumpovat (pg_dump) tu DB do souboru pak ji
> smazat v PgSQL a zase ji tam nahnat (pgsql dbname < file).

Asi to tak udelam. Do zitrka to vydrzim, vyzkousim to na domacim
serveru a pak se uvidi.

> Ta hlaska je fakt nepekna, co jste te DB udelal? :-)

Nic o cem bych vedel, mozna vypadek el. nebo neco takoveho.

Diky
            Milan

PS.: Asi se nam povedlo vyresit zvetseni IO bufferu na necelych
32 kb (uprava zdrojaku). Jeste to budeme testovat a pak se uvidi.
 Milan Kylar
 Zborovska 1005             tel.: +420 465/52 34 49
 562 01 Usti nad Orlici   E-mail: milank na uo.fairnet.cz