SQL SELECT beznadej

Čtvrtek Červenec 22 19:36:11 CEST 1999

Pan Vlach me poprosil, abych sem fwdnul dopis, ktery omylem poslal
pouze mne. --adelton

> Potrebujete klauzuli GROUP BY. Nemam tu po ruce PostgreSQL, abych to
> otestoval, ale v Oraclu bych to napsal
>
> 	SELECT zakaznik.jmeno, count(*)
> 	FROM zakaznik, odbery
> 	WHERE zakaznik.jmeno = odbery.jmeno_zakaznika
> 	GROUP BY zakaznik.jmeno
>
> Tohle seskupi nalezene zaznamy podle zakaznik.jmeno a count(*) je pak
> spocitano vzdy v ramci te skupiny.

To funguje tak jak ma! Super! Trochu jsem si s tim i hral, ale
co zaznamy u zakazniku, kterym se nic neprodalo. Nevyhodi to ani 0, coz
samozrejme chapu, kvuli te podmince WHERE.
Slo by to nejak obejit?

Dekuji
BTW: Lze zjistit, kolik je v teto konferenci prihlasenych lidi?

Vlada Vlach
--<PRE>
|__ __  / // /   Admin of ICQ.CZ > ((((   \  | Age       -       19|
|\ \\ \/ // /  http://www.icq.cz > \\\   6 6 | Nick      - Vladaman|
| \ \\/ // / http://www.pcnet.cz >  \C     7 | ICQ UIN#  -  9511246|
|  \ V /V /  email: vlach na icq.cz >   \   _-) | Location  -     Brno|
</PRE>