SQL SELECT beznadej

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červenec 22 19:45:32 CEST 1999

> To funguje tak jak ma! Super! Trochu jsem si s tim i hral, ale
> co zaznamy u zakazniku, kterym se nic neprodalo. Nevyhodi to ani 0, coz
> samozrejme chapu, kvuli te podmince WHERE.
> Slo by to nejak obejit?

No, pokud bychom tam dali pouze outer join, tak by nam to u tech, kde
neni nic, dalo jednicku. Takze nejlepsi bude pouzit UNION ALL a k tomu
vyse uvedenemu selectu prihodit ta jmena, u kterych zadny pohyb v te
zavisle tabulce neni.

> BTW: Lze zjistit, kolik je v teto konferenci prihlasenych lidi?

Nemam tady po ruce heslo od spravy, takze pockame, az se vrati Yenya
z dovolene. Ale stejne -- list je propojen do newsu, takze audienci
tezko odhadovat.

 make vmlinux.exe			-- SGI Visual Workstation Howto
Any spam sent to my email will be rewarded by complaint to your ISP abuse
  team and abuse teams of servers that relayed that message. It works.